modetips

jag la ju tidigare upp ett inlägg om att accossearerna är en viktig del nu när man springer runt i lättare kläder, då tänkte jag även visa en annan sak som bär upp och piffar till en outfit. "Mobilhållaren" eller vad vi nu ska kalla det.Många har säkert sett mig springa runt i min och undrat var man kan få tag på en sådan och det tänkte jag berätta nu.... finns verkligen olika prisklasser ,man kan hitta en på h&m för max 200kr


Min mobilhållare från NN.07 kostar 599kr går att hitta på Design Only i Farsta centrum


Kommentarer
Postat av: alexandra

Du och annica är världens finaste par, all lycka till er! <3

2012-06-18 @ 12:09:36
URL: http://alexandrakuriikka.blogg.se
Postat av: Joey

turistväskan xD

2012-06-18 @ 12:11:07
Postat av: R

599 för en mobilhållare?! Skulle inte tro det. Tror inte ens Zlatan skulle lägga 600 spänn på en sån. Äsch, smidigast att ha den i fickan bara som man alltid haft!

2012-06-18 @ 12:29:21
Postat av: Emma

Ska du till Rhodos med de andra big brother deltagarna? Var inne på.... öh... (Minns inte vad hon heter). Den där blonda tjejen, kort hår, bara skrek, var jobbig, dramaqueen och har barn (?). Hon skreav att du i stort sett redan är påväg. Nästan alla gamla deltagare var nämnda utom Annica. ÅK INTE MARCELO! Nu när du och Annica ÄNTLIGEN har lappat ihop det. Ni är så fantastiskt fina ihop! Vad är de veckorna i rhodos mot att planera ett helt liv med Annica? Att nästan alla nämns utom Annica säger ju också en hel del hur alla har gaddat ihop sig efter din situation med Jennifer. I respekt för annica är mitt råd att inte åka. Jag önskar er all lycka! Ni är så härliga båda två!

2012-06-18 @ 12:38:31
Postat av: adam

W W W . R I K T I G T J Ä V LA F U L T . C O M

2012-06-18 @ 13:20:29
Postat av: Sanna

Ett tips bara! Det skulle vara mycket roligare att läsa din och Annicas bloggar om ni inte skriver likadana inlägg i stort sett varje dag! Bättre ni skaffar en ihop i så fall!

2012-06-18 @ 14:28:45
Postat av: Shimo - Extrem kvinnlig skönhet är alltid provocerande

Na-ah, not cute! :P

DAGBOKSINLÄGG:
När jag kom ut.
Byta kön..

Puuuss på er bitcheees! ;) ♥
*
*
*
*
*
*
//Shimo - Extrem kvinnlig skönhet är alltid provocerande

http://shimoangel.blogg.se

2012-06-19 @ 01:41:52
URL: http://shimoangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0