Party Party hörde jag PARTY

Tillbaka hemma nu igen efter en riktigt lång dag på stan, närmare 7 timmar...shit va tiden flyger iväg när man kollar kläder! Skönt att man får bra motion på samma gång, nu blöder mina fötter kan jag säga, men så blir de ibland.
Lyckades köpa med mig ett par röda shorts hem idag, tycker att det är ett måste med färglada shorts i garderoben! tänkte också köpa en t-shirt och en jacka som var tvärfeta men får göra det imorgon eller inom en snar framtid!

Vi hann även med en lunch på fridays i det sköna sommarvädret, tog självfallet en kycklingsallad vilket satt riktigt fint i magen. Enda problemet var att jag inte blev riktigt mätt så jag käkade upp halva Annicas mat med, taskiga jag mohaha.

Sedan rörde vi oss vidare till efterrätten och då blev det churros! Lovely fan va jag älskar det, åt alltid churros som liten i Spanien. (För er som inte vet vad det är så är det typ som "avlånga våfflor")
Men vi slutade inte där, hör och häpna vi köpte med oss massa fudge också som vi sitter och äter på nu, Jaaa ja vet vilka tjockisar vi är, men nästa vecka blir det fan ändring då är det dags att ta tag i hårdträningen igen, tummen upp!

Ja ja nu ska jag slänga i mig mat och sedan alkohol för ikväll blir det utgång, då kööör vi!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var ska ni ikväll? :)

2012-06-08 @ 20:59:40
Postat av: Anonym

Haha älskar dina blogginlägg! Ni är oslagbara tilsammans Anncelo! We love u

2012-06-08 @ 21:01:45
Postat av: Anonym

Marceloooo, kan du eller Annica lägga ut en bild på den bilden du la under Annicas kudde??? ;) Kram

2012-06-08 @ 21:02:34
Postat av: Anonym

Va nu rädda om varandra ikväll =)

2012-06-08 @ 21:03:50
Postat av: Emma

OHHH, Churros och Fudge, värsta marknads snacks ju!!



Nej nu blev jag sååå sugen.

2012-06-08 @ 21:03:59
Postat av: Josefine

Har alltid undrat, röker Annica fortfarande eller har hon kanske slutat? :)

2012-06-08 @ 21:05:33
Postat av: Ola

Hörru Marcello, din blogg består mest av små fjortisar som inte kan skilja på äpplen och päron, men jag trodde nog allt du var lite mer skärpt :))



En del drar in Jimmy, herrejävlar, dra inte in den grabben, han kan i motsats från Marcello genomskåda en brud :)) och det kan ju Roddan oxå, han vart ju äcklad när han hörde om hennnes dubbelförlovning.



Mne hörrudu, du är asnere i hennne och det kan du inte hjälpa :) Hon spelar dej bra, så duperad är du :))



Hon pissa på sin familj, sin hund, hon pissar på alla, och snart så pissar hon på dej. Sicken tur att hon ej hann gifta sej med den där fredde som hon tiggde om på nätet att få göra, för det hade kanske vart än mer komplicerat :)))



ta hand om dej grabben, du verka skön förr när du verkade ha kontroll över läget, kankse hittar du rätt igen :)

2012-06-08 @ 21:06:21
Postat av: Maria

Ni kan inte bli tjocka hihi finisar <3

Första festen utanför huset efter bbfinalen..

Bråka inte! var rädda om varann <3

Ni är bäst Puss

2012-06-08 @ 21:16:09
Postat av: Ofelia

haha, ha kul :P

2012-06-08 @ 21:19:28
URL: http://offies.blogg.se/
Postat av: Lina

Rara Marcelo du MÅSTE börja använda bröst tejp, dina vårtgårdar syns alldeles för väll! Puss:)

2012-06-08 @ 21:19:33
Postat av: Be you - ny blogg

Jag har skapat den här bloggen för att visa att man ska vara sig själv och tro på sig själv.



Ta en titt. <3

2012-06-08 @ 21:33:54
URL: http://beliveinyoourself.blogg.se/
Postat av: Karin

Have fun! Och kom ihåg - varannan vatten! ;)

2012-06-08 @ 21:36:00
Postat av: Mogen fan!

Hej Marcello!

Ikväll har du din första chans att bevisa att du är en reko kille.Jag tror att du är det,men Annika höll sig undan dig väldigt mycket så fort det var fest i huset och det tror jag personligen att du inte tyckte om.Jag förstår att hon har kämpat med sitt samvete i huset,men hon kunde inte stå emot känslorna för dig.Mardrömmarna berodde hundra procent på samvetet.Så ta vara på denna underbara tjej finns inte många och tack vare att hon är så reko så tror jag att hon mår urdåligt för att hon fört dig o sitt ex bakom ljuset,men trots allt är det känslorna som styr och jag tror att ni kommer att lyckas bara du är seriös nu när ni skall ut.Stor innerlig kram till detta vackra par som matchar varandra mycket bra.Så kul att ni har lika intressen också det kommer man långt med.

2012-06-08 @ 21:46:03
Postat av: Anonym

Ola: du fattar väl att hon är "asnere" i honom också??? idiot. du verkar inte ha varken själv eller hjärta.

2012-06-08 @ 21:47:42
Postat av: Anonym

VI VILL HA MER KÄRLEKSFÖRKLARINGAR MELLAN ER TVÅ :P SÅ VI VET HUR ALLT ÄR OCH ATT ALLT E LUGNT O ATT NI INTE PÅVERKAS AV ALLT SKITSNACK FOLK SKRIVER :)

2012-06-08 @ 21:49:51
Postat av: Sanna

Åh AMARELLOOO! Ni är seriöst mina förebilder, ni gillas otroligt starkt! Det var vi som kom fram till er och typ inte kunde prata. Annica sa nåt i stil med "Om ni svimmar nu får jag ångest" haha. Ni är så underbara, höll på att svimma haha. <3

Bilden finns på twitter (xtrasannaa) och Instagram (xtrasanna)

2012-06-08 @ 21:52:44
URL: http://xtrasanna.blogg.se/
Postat av: T

Tja!



Ut och festa imorgon? Kanske dryga sig lite? Skrik till, :)

2012-06-08 @ 21:53:25
Postat av: Linnea

OMG jag DÖR! varför är du så JÄVLA snygg?!?!?!

du har värsta kyssläpparna,my gaaaaad så snygg du är!



skulle ta dej direkt om du var singel....:*

2012-06-08 @ 22:01:17
Postat av: Rj

Gör nu inte bort dig Marcelo håll dig till den söta lilla Annica nu:)

2012-06-08 @ 22:04:33
Postat av: Hjertstroem

Du älskar att shoppa och äter sallad?Right?Är du säker på att du är en man överhuvudtaget? :)

2012-06-08 @ 22:04:40
Postat av: helene

Du Visade dig vara en bra kille som du hela tiden sa i huset. Jag känner inte dig eller Annica men något som jag kan se utefter att läst era bloggar är att ni kommer bli lyckliga tillsammans om ni håller ihop. Ni passar grymt bra ihop, Annica är upp över öronen förälskad i dig och det kan vilken blind människa som helst se. Slarva inte bort denna tjej, tror inte du kan hitta en med genuin, söt, ärlig och trogen tjej en detta. "Ibland måste man kyssa flera grodor innan man hittar sin prins". I ditt fall tror jag att du hittat din prinsessa!



Glad för eran skull och fortsätt håll ihop och njut av livet och sommaren ihop! Kram

2012-06-08 @ 22:05:44
URL: http://helenelingvall.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hoppas ni får en bra kväll och att dagen på stan har vari bra, älskar er seriöst. Jag beställer en tid med er för att träffa er.. haha vill verkligen träffa er.. fan att man inte bor i Sthlm eller är tillräckligt gammal för att kunna flytta dit, men puss på er båda :D ♥

2012-06-08 @ 22:08:32
URL: http://www.nadie.devote.se
Postat av: Madde

Helene: Mycket klokt skrivet, instämmer helt me dig!

2012-06-08 @ 22:09:51
URL: http://blogg.improveme.se/madeleineen
Postat av: Agnes Unosson

Åh, äntligen har du skaffat blogg! Hoppas vi ses snart. Jag skojar inte. Jag är en av dina största fans på riktigt!!! Puss

2012-06-08 @ 22:19:58
URL: http://upallnights.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hahahaha " tror inte du kan hitta en med genuin, söt, ärlig och trogen tjej en detta. " hahahaha det var den roligaste kommentaren på denna blogg hittills! Söt måhända men genuin ärlig och trogen???? :D kan inte sluta garva!

2012-06-08 @ 22:27:41
Postat av: Klockrent*asg*

Så jäkla klockrent, brösttejp!! Kan inte sluta garva, kan se spegla och speglo panikshoppa bröst och haktejp asg

2012-06-08 @ 22:34:02
Postat av: A

Hahah wtf Lina?? :D Håller inte alls med! Du är supersnygg Marcelo!

2012-06-08 @ 22:34:41
Postat av: Hjertstroem

He he he Nice med alla småflickor som skriver här.... :) Glöm inte bröst-tejpen bara.... :)

2012-06-08 @ 22:35:22
Postat av: Sara

Ska inte Annica åka hem? Hur blir det med de?..

Ska ni bo hos dig ?

2012-06-08 @ 23:09:00
Postat av: Mar

Om ni fortsätter äta ordentligt kan ni söka till viktväktarna sen! :)

2012-06-08 @ 23:23:17
Postat av: Hannoover

har du eller annica instagram?.. isf vad heter ni? :D <3

2012-06-08 @ 23:39:25
URL: http://myownway.devote.se
Postat av: Timmy

vart köpte du din vita tröja med orange och blåa ränder ? :)

2012-06-08 @ 23:45:34
Postat av: William. -Marcelos fan-

Ey Marcelo! Kan inte du och Annica komma in till Norrtälje någon dag? Det skulle va as grymt! Min tjej har också en blogg, ni kan gärna kolla den och ge ett svar där som en kommentar eller något.



Svara snälla! Jag hejade på dig! Du borde vunnit!



- William.

2012-06-08 @ 23:55:00
Postat av: Rebecca

Hej Marcelo, jag och mina kompisar ÄLSKAR Big Brother. Du och Annica är stora idoler för oss och i ert videoinlägg hörde vi att man kunde säga till om man ville träffa er det skulle vi mer än gärna göra. Efter skolavslutningen på onsdag eftermiddag så skulle vi så gärna vilja träffa er, kanske ta en fika? Det skulle vara som en dröm om ni kom förbi.. Du kommer kanske inte ens se den här kommentaren men det är värt ett försök i alla fall. Om du ser detta så svara gärna i alla fall, skule som sagt vara som en dröm! Jag heter Rebecca Jansin och är vän med dig på facebook, så om du har ett svar får du gärna skriva till mig. Tusen kramar från mig och mina kompisar

2012-06-09 @ 00:02:41
URL: http://rebeccajansin.blogg.se/
Postat av: Martin

Tja ska du hångla upp Jennifer idag? Vet att du är sugen på att näta henne. Go for it!!

2012-06-09 @ 00:03:17
Postat av: Angelica

Följ gärna min blogg.

2012-06-09 @ 00:57:07
URL: http://angeel.blogg.se/
Postat av: Antpn

Ni är bäst! Ta hand om världens bästa tjej! Hon är så jävla snygg!

Bor ni tsm nu? :)) Puss på er

2012-06-09 @ 01:06:03
Postat av: Tobbe

Shit vilken toffel du blivit. Du är så inlindad kring Annicas lillfinger att det är sjukt! Grow some balls!

2012-06-09 @ 01:07:47
Postat av: Maja

Säg till om du skulle behöva hjälp med din design marcelo!! ;)



kraam

2012-06-09 @ 01:23:43
URL: http://Teamjumpers.se
Postat av: Johnny

Vadå toffel? herregud... har ingen av er som skriver massa skit varit i ett förhållande eller? ni är ju efterblivna. Kör bara marcelo! skit i vad folk skriver, ni är skit fina tillsammans och ska vara glada att ni har varandra. Annica är en fantastisk kvinna och du verkar vara en schysst kille. Och om det är någon som är inlindad i någons finger är det Annica, hon kommer ju aldrig lämna marcelo så länge han är bra mot henne. Hon är verkligen en guldklimp han hittat! /kille på 24 bast

2012-06-09 @ 01:28:39
Postat av: Emma

Håller me både Ola o Tobbe, från att du va en rolig självständig kille så har du helt fastnat i Annicas fälla. Såg att fler hört henne i huset - Om jag inte förlåter Marcello hur kommer jag då till Stockholm. Eller du nöjer dig med att en av kärleksförklaringen är att du är hennes biljett till Stockholm. Tyckte du va skit kul i huset och trodde inte du va en mesig kille. Många tycker att din otrohet-om man ens kan kalla det de,va hemsk. Medans Annicas otrohet mot Fredrik och all skit han fick ta medan hon skulle bli känd verkar vara helt okej. Hon har svikit många nära för sin egen vinning, har svart att hålla med om att det är en snäll och bra tjej. Lider med hennes familj, de måste skämmas som fan, hennes syster har också tvingats ut i media för att försvara familjen. Annica sa alltid i början att jag måste tänka på att sköta mig i bb för lillasyster 10 år tittade. Kan inte va kul för denna lilla tjej i skolan med en syster som inte gjort slut med sin kille men ändå knullar VARJE dag med en annan kille framför kameran. Vilken bra förebild hon är för sin syster, är det så man vill se sin stora syster när man är 10. Så Marcello är det nån som är ärlig är det du, du sa som det var men fick ändå all skit. Hoppas du hittar en äkta tjej och inte nån kändis kåt brud från landet. Ut och festa med Rodney, han gillade dig och såg igenom Annica-bbs favorit som de gav en finalplats, kul för er övriga att hon särbehandlades,håller med dig tur hon blev 3a. KRAM

2012-06-09 @ 01:42:18
Postat av: Evelinn

Churros är bääästa!

2012-06-09 @ 01:56:53
Postat av: Anonym

Håller med dig Emma förutom på en punkt. Rodney såg inte igenom henne. Han var lika duperad som alla andra av Annikas lilla söta oskyldiga look.

2012-06-09 @ 02:18:11
Postat av: deduuu

gott !!

2012-06-09 @ 03:22:14
URL: http://trohet.blogg.se/
Postat av: Jojo

Emma!



Lägg ner tugget och skaffa dig ett eget liv! Orka att bry sig så mkt om vad nån annan gör! Du är ju blåst...

2012-06-09 @ 08:35:19
Postat av: Nathalie

Ni är så fina tsm !

Hoppas det håller mellan er :)

2012-06-09 @ 14:26:23
Postat av: Friday's jobbaren

Chicken ceasar sallad heter den faktiskt ;)

2012-06-09 @ 18:21:36
Postat av: Lisa

Here is a little teaser for you, Marcelo ;-) It's about the shirt:



http://imgs.sthlmsfinest.com/blogEntryImages//1387996.jpg

2012-06-11 @ 07:24:01
Postat av: Weacroerazeno

:") inuKZjq


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0