Hard working man

Ja vad har jag nu gjort... Jo jag har tro det eller ej jobbat för första gången på ungefär 3 månader! Riktigt kul att stå i butiken.
Jobbade på Design Only i Farsta Centrum, dem behövde lite extra hjälp så då kom jag som flushman, räddaren i "nöden".
Känns lite konstigt när folk vill ta bilder med en när man står och jobbar men det är bara att se glad ut för visst är det kul

Nu blir det stressen hem för om en timma kör mitt underbara Hammarby och jag är självklart där på plats på söderstadion för att njuta! (Annica ska få se sin första riktiga fotbollsmatch live, goosh va hon kommer bli förtrollad av stämningen) och det är faktiskt första gången jag drar med mig en flickvän på en hammarby match, spännande

Hörs lite senare amigos






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att ni får det roligt!! :)

2012-06-16 @ 15:19:07
Postat av: Anonym

ska du inte fira din syster patricia som fyller år idag ?

2012-06-16 @ 15:27:33
Postat av: Dani

Stort grattis till jobbet!! Kul! Haha annica lär säkert älska det :) fin du är som tar med henne! ha de bra.

2012-06-16 @ 15:30:55
Postat av: Anonym

Grattis till ditt nya jobb :D

2012-06-16 @ 15:33:41
Postat av: Malin

Måste på ett sätt kännas skönt att jobba igen va? Ni lär ju behöva börja dra in pengar med era shoppingvanor;)

2012-06-16 @ 15:45:04
Postat av: Johanna

Grattis!!
Den låten är så himla bra.
Hoppas ni får det roligt :)

2012-06-16 @ 16:18:46
URL: http://jonnafridaterese.blogg.se
Postat av: Anonym

Härligt Marcelo! :-D

2012-06-16 @ 16:39:18
Postat av: Skvaller

Läs skvaller om bb-deltagare här http://www.nattstad.se/Yennn ....tydligen någon av marcelos systrars polare. Ganska intressant läsning, en del kan tas med nypa salt men det finns säkert korn av sanning också. Jag tror att kija och förra årets deltagare har något på gång, kom ihåg vart ni läste det först! ;D

2012-06-16 @ 16:45:13
Postat av: Skvaller

Rättelse: jag tror att Kija och förra årets deltagare Simon har något på gång

2012-06-16 @ 16:48:19
Postat av: Anonym

Bor ni hos dina föräldrar?

2012-06-16 @ 17:16:05
Postat av: Anonym

Är Annica lyxhustru nu, försörjer du henne och hennes shopping?

2012-06-16 @ 19:50:57
Postat av: Nathalie

Annica är ingen goldigger. Se mitt långa inlägg, än så länge längst ner under första rubriken Why so serious Marcelo, så förstår ni varför. Klarnar det inte efter att ha läst det så lär det aldrig klarna. Borde ha skrivit det här istället, det hade passat bättre, men nu blev det inte så.

2012-06-17 @ 05:53:59
Postat av: Nathalie

Tycker förövrigt att ni två är jätte fina tillsammans. Ta vara på det ni har. En sån här enorm förälskelse och kärlek kommer sällan fler gånger under ett liv. Har man haft turen och välsignelsen att få det, så bör man vara otroligt tacksam över det och inte ta nånting för givet. Att byta ut det mot en sommars festande och runtknullande, som en del råder dig till vore ett sånt otroligt stort misstag. Lyssna inte på de rösterna. De är antagligen oerfarna, lågbegåvade, elaka, missundsamma, avundsjuka eller egoistiska. De skulle troligen hellre tillgodose sina egna behov av lite rolig och spännande blogg-läsning än att unna dig det som alla människor helst av allt strävar efter, önskar sig och vill ha -nämligen det Ni två har tillsammans!!! Vem minns och värdesätter några knull extra, mer än ett liv i kärlek? Det har inget värde..mer än för stunden, sen är det tomt och ensamt. Välj lycka och kärlek precis som ni gör!! Skit i alla snedvridna tolkningar och okloka råd och åsikter ni får. De har antagligen aldrig varit kära och inte heller upptäckt eller förstått vad som är viktigt i livet! Men ni kommer nog att visa det och bli mångas förebilder. Jag hejar på er och tycker att ni verkar göra det här suuuper

2012-06-17 @ 06:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0